Kinderopvang Gro-up

Peuteropvang Geelkruid

Een uitstekende voorbereiding op het basisonderwijs? Taalaanbod? VVE-methode Puk? Sport en spel?

Wij bieden een totaalpakket voor uw kind met gediplomeerde en enthousiaste pedagogische medewerkers!

Wij vangen de kinderen op in twee groepen in de leeftijd van 2 tot 4 jaar. Door de kleinschaligheid van onze locatie kennen wij uw kind goed. Uw kind kan naar hartenlust spelen en ontwikkelen in 1 van onze ruime en lichte lokalen.

BSO Geelkruid, een zee van ruimte en uitdagende activiteiten! Een kunstproject met als resultaat je eigen schilderij aan de muur? Veel sport- en spelaanbod? Technische experimenten op locaties? Leuke workshops? Altijd al alles willen weten over de natuur? Unieke activiteiten op locatie maar ook uitstapjes buiten onze locatie en in samenwerking met andere locaties van Gro-up Kinderopvang.

Wij bieden een totaalpakket voor uw kind als u aan het werk bent!

Wij delen de groepen in naar leeftijdscategorie 4 tot 7 en 7 tot 12 jaar. Zo kan uw kind met leeftijdsgenootjes spelen en naar hartenlust zich ontdekken.

Onze buitenschoolse opvang zit in hetzelfde pand als de peuteropvang. Wel zo praktisch!

Samenwerking Gro-up Kinderopvang heeft een hechte samenwerking met de scholen en organisaties binnen Ommoord. Samen met o.a. de basisschool de Kruidenhoek geven wij invulling aan de doorgaande lijn. De juiste begeleiding voor kinderen van 2 tot en met 12 jaar!

Kom gerust eens langs om de sfeer te proeven!

Geelkruid 25  3068 SN Rotterdam

Telefoonnummer